четверг, 7 февраля 2013 г.

правильність мовлення - це

Ваш email не будет опубликован.Имя

Олександра Трощина, вчитель-логопедP ДНЗ 1P «Дюймовочка»

Шановн батьки! З метою надання практично допомоги батькам  дтям, як не охопленн дошкльною освтою з питань виховання,навчання та розвитку у дошкльному навчальному заклад ясла-садку комбнованого типу 1 «Дюймовочка» працю Консультативний центр (2, 4 тиждень мсяця четвер з 14.00 до 15.00).Вдповдно графку роботи ви можете отримати професйну консультацю вчителя-логопеда з питань формування мовленнво компетентност дошкльника.

Таким чином, граючи в гри, дошкльник удосконалю вс аспекти сво усно мови та готуться до навчання в школ. Доросл, пам ятайте, вчасно не усуненн помилки в уснй мов потм переходять в письмову, створюючи маленькому учнев додатков труднощ на шляху до успшного навчання.

На початку листопаду в дошкльному заклад 1 «Дюймовочка» вдбувалося тематично-нтегроване заняття подорож «Розмшала фарби Оснь» для дтей з вадами мовлення. Подорож в чарвний лс до красун Осен розпочалася з емоцйного настрою як дтей-логопатв, так  педагогв, запрошених на заняття. Кожний з учасникв подарував один одному доброзичливу посмшку  побажав чудового настрою  гарного самопочуття. Дти з задоволенням брали участь у далогах-роздумах , в яких розповдали про змни у природ, ознаках осен, творчо сприймали «Звуки осен»: звуки дощу, грози, втру, листя, що шелестить, спв птахв висловлювали сво припущення. Дошкльнятам дуже cподобалася дидактична гра з чарвними «грибочками-спваками», вони неначе пдказували своми «ротиками» (схеми) звуки, як треба проспвати малюку  знайти вдповдну букву.

У дошкльному навчальному заклад 1 «Дюймовочка» працю логопедична група для дтей з мовленнвою патологю. Для таких дтей характерн порушення мовлення, дрбно моторики пальцв рук, дефцит уваги, зниженн пам’ять  працездатнсть; одн дти гперактивн, нш пасивн, в’ял. Комплексний пдхд учителя логопеда пд час органзац ндивдуальних та пд-групових логоритмчних занять, застосування нетрадицйних методв  форм роботи з дтьми, таких, як боенергопластика, пальчикова гмнастика, координац мови з рухом, самомасаж, використання схем-моделей, дають змогу розвивати дитину як творчу особистсть, так   мовлення в цлому.

Мова будь-яко освчено людини ма бути грамотною  красивою. Виховання цих якостей розпочинаться з раннього дитинства. Грамотне, чтке, чисте  ритмчне мовлення дитини це не дар, воно формуться завдяки зусиллям. На данний час, нажаль, рдко можна зустрти дитину з багатим словниковим запасом  граматично правильним мовленням.P Батьки часто не надають великого значення мовному розвитку дошкльника, а вн, у свою чергу, засвою рдну мову тльки завдяки телевзйним програмам та розмовному мовленню оточуючих. Для того, щоб позбавити дитину вд снуючих проблем та пдготувати  до вступу до школи, необхдно проводити з нею рзн вправи, урзномантнювати мовну практику.

Дружковские новости, события, происшествия

Комментариев нет:

Отправить комментарий